Taksi şikayet hattı

444 15 23 numaralı telefondan hizmet veren hat. istanbul taksiciler esnaf odası tarafından kurulmuş ve 24 saat hizmet verdiği belirtiliyor.

Taksi nasıl şikayet edilir?

Vatandaşlar, taksi konusunda sorun yaşamaları halinde Taksiciler Esnaf Odası'nın kendine ait olan 444 15 23 numaralı telefonunu arayabileceklerini belirtti.

Taksi durağını nereye şikayet edebilirim?

Taksi şikayeti için aradığınız ALO 153 hattında adımlar şu şekilde işlemektedir; *Vatandaş dinlenir. Problem ve kaynağı tespit edilir. *Belirlenen problem, kayıt altına alınır.

Ankara taksici nereye şikayet edilir?

ALO 153, BİR TELEFON YETER.

153 Beyaz Masa ne işe yarar?

Beyazmasa Çözüm Ekibi Halkla İlişkiler uzmanı tarafından Beyaz Masa'ya gelen her türlü başvurunun incelendiği, ilgili birimlerle ya da kurumlarla irtibata geçilerek başvurulara çözüm bulunulduğu ve neticenin başvuru sahibine iletildiği birimdir.

Korsan taksi ihbar hattı kaç?

Korsan ihbar hattı (0530) 580 77 99 nolu telefona yapılan şikayetlere 7/24 cevap vermektedir.

Istanbul Taksiciler nereye şikayet edilir?

444 15 23 numaralı telefondan hizmet veren hat. istanbul taksiciler esnaf odası tarafından kurulmuş ve 24 saat hizmet verdiği belirtiliyor.

Korsan taksi nasıl şikayet edilir?

Korsan ihbar hattı (0530) 580 77 99 nolu telefona yapılan şikayetlere 7/24 cevap vermektedir. Hafta içi mesai saatleri içerisinde ise (0216) 327 07 73 nolu telefona ve ayrıca [email protected] adresine korsan kitap ihbarlarınızı yapabilirsiniz.