Ptt sınav başvurusu

Ptt iş başvurusu nasıl yapılır?

PTT personel alımlarına katılmak isteyenler PTT'nin kendi web sitesi üzerinden iş başvuru formunu doldurabilirler. Formu dolduran kişiler mülakatın ardından sözlü ve yazılı sınava tabi tutulabilir ve sınavların sonuçları göz önünde bulundurularak iş başvuruları onaylanabilir.

Ptt sınavı için KPSS şart mı?

h) 2016 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş olmak. a) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için; … 3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

Ptt’de işe nasıl girilir?

Başvurular www.ptt.gov.tr üzerinden gerçekleştirilmektedir. Başvuru esnasında adaylar tercih edecekleri alana göre tek bir seçim yaparken, kazandıkları puana göre değerlendirmeye alınacaktır. Bu sınava katılmak isteyen kişiler belli bir miktarda sınav parası ödemektedir.

Ptt ikametgah şartı nedir?

İlanda şu şart yer almaktadır: "2018/1 personel alımı başvuru tarihi itibariyle Mernis adresinin bulunduğu İl'de en az bir yıl süre ile ikamet edenler, PTT Uzman Yardımcısı pozisyonu hariç diğer pozisyonlara başvuru yapacaktır."

Posta dağıtıcısı nasıl olunur?

m) Postacı pozisyonuna başvurabilmek için;

  1. İki yıllık eğitim veren yüksekokulların, (Ek-2) listede belirtilen bölümlerinden mezun olmak.
  2. Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. ( …
  3. Sürücü belgelerini Monoküler teşhis ile almamış olmak.

Ptt kamu bankası mı?

2013 yılı Mayıs ayında TBMM'de kabul edilen tasarı ile Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi haline gelmiştir. 6 Şubat 2017 yılında yayımlanan kararname ile devlete ait bütün hisselerinin Türkiye Varlık Fonuna devredilmesi kararlaştırılmıştır.

KPSS 70 puan kaç net?

KPSS lisans düzeyinde sınava giren adayların 70 alabilmeleri için ortalama olarak 55 net yapmaları gerekmektedir.