Maliye şikayet hattı

Mal ve hizmet alımı karşılığında belgelerini istemelerine rağmen alamamaları durumunda ise 124 numaralı Vergi İhbar Hattına çağrı bırakarak veya “ihbar@maliye.gov.ct.tr” e-mail adresine yazarak veya Dairemize şahsen başvurarak bu durumu bildirebilirler.

Alo Maliye 189 ne ise yarar?

Kira geliri elde eden 60 yaşını doldurmuş mükelleflerimiz ile engelliliği veya hastalığı nedeniyle vergi dairesine gidemeyecek durumda olan mükelleflerimizin, Vergi İletişim Merkezini (189) aramaları durumunda, adreslerine gidilerek beyannamelerini hazırlamalarına ve göndermelerine idaremizce yardımcı olunacaktır.

Kaçak iş yeri işletenler nereye şikayet edilir?

Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir. Şikayetler Alo 174 hattını arayarak, [email protected] adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla, Alo174 Whatsapp (0 501 174 01 74) ve Bip ihbar hatları üzerinden oluşturulur.

Vergi kaçakçılığı ihbarı nereye yapılır?

Vergi kayıp ve kaçağı hakkında ihbarda bulunmak isteyen kişiler, yazılı bir dilekçe ile Gelir İdaresi Başkanlığı veya Vergi Denetim Kurulu Başkanlığının merkez veya illerdeki birimlerine elden veya posta ile ihbar da bulunabilecekleri gibi, Hazine ve Maliye Bakanlığının ilgili birimlerinin web sayfalarına kimlik ve …

Vergi kaçakçılığı ihbar ikramiyesi nasıl alınır?

İhbarcılara yapmış oldukları ihbar neticesinde; ihbar edilen mükellefe tahakkuk eden verginin  üzerinden ihbar ikramiyesi hesaplanmakta olup; bunun 1/3'ü nakden peşin ödenmektedir. Geri kalan kısım için ise tahsilattan ödenmesi yoluna gidilmektedir.

189 numarası nedir?

Yeni süreçte vatandaşlar, vergi kayıp ve kaçağına ilişkin telefon ile bildirecekleri ihbarları Vergi İletişim Merkezine yapacaklar. Bundan önce Alo Maliye 189 hattına yapılan ihbarlar, 1 Eylül 2010 tarihinden itibaren Alo Maliye 189 yerine, 444 0 189 numaralı hattan Vergi İletişim Merkezi'ne yapılacaktır.

Vimer 189 nedir?

Vergi İletişim Merkezinde (444 0 189) Sunulan Hizmetler Gelir İdaresi Başkanlığına bağlı olarak faaliyette bulunan Vergi İletişim Merkezi (VİMER-444 0 189), mükelleflerin vergi ile ilgili konularda güncel, doğru ve hızlı bilgiye telefon aracılığıyla ulaşmalarını sağlamak amacıyla 1 Mart 2008 tarihinde kurulmuştur.

Fiş kesmeyen esnaf nereye şikayet edilir?

Şikayette bulunmak istediğiniz zaman yapmanız gerekenler şu şekildedir; -Bağlı olduğunuz il ya da ilçenin vergi dairesine giderek, fiş kesmeyen işletme hakkında bir dilekçe yazmalısınız. Dilekçenizde bu işletmenin incelenmesini talep etmeniz gerekiyor.